Søknadsfrist for barnehage og SFO

Frist for å søke barnehageplass til hovedopptaket er 1.mars. Frist for å søke endring av barnehageplass er 15.februar.

Frist for å søke SFO plass for nytt skoleår er 1.mars. Frist for å søke endring av SFO plass er 15.februar.

SFO - Endring eller oppsigelse av SFO plass må skje skriftlig og regnes fra den 1. i måneden etter at oppsigelsestiden (1 måned) har gått ut. Ved oppsigelse av plass/deler av plass etter 1. april, må det betales for opprinnelig plass ut skoleåret. NB!  Endring av plass kan gjøres en gang pr. år.

​​​​​​Søknaden kan lagres lokalt på din enhet og lastes opp gjennom tjenesten e-dialog slik at du kan sende den elektronisk gjennom sikker digital post til kommunen.

Klikk her for å komme direkte til e-dialog tjenesten

Dersom du ikke har mulighet til å sende den elektronisk så må søknaden skrives ut og sendes pr post til kommunen, eller legges i postkassen utenfor kommunehusets hovedinngang.

Vi jobber med at søknaden skal kunne sendes direkte via søknadsportalen.

Krødsherad kommune

Ringnesveien 10