Oversikt over nasjonale tiltak og retningslinjer for kommunale lokaler og virksomheter

Her finner du nasjonale tiltak som gjelder for hele landet

(Nasjonale tiltak er oppdatert 11.06.21)

Dette gjelder for Krødsherad kommunes egne lokaler og virksomheter inntil videre:

Samfunnshus

• Samfunnshuset på Noresund holdes stengt for utleie grunnet vaksinasjon.
  • Samfunnshuset på Krøderen åpnes for følgende utleievirksomhet f.o.m mandag 19.april:
  • Treninger: Grupper på inntil 10 personer, så lenge de kan holde minst én meters avstand.
  • Utleie til private sammenkomster med inntil 10 personer

Svømmehall

• Det åpnes for barn og unge under 20 år f.o.m torsdag 22.april, med forhåndspåmelding.
  • Det åpnes for voksne og pensjonister onsdag 28.april.

Les mer om retningslinjer og smitteverntiltak for bruk av svømmehall her

Ungdomsklubben

• Åpner onsdag 21.april.

Kulturskole

• Åpner mandag 19.april.

Korøvelser

• Åpner for barn og unge under 20 år.

Bygdekino

• Det planlegges for at bygdekinoen kan åpnes på Krøderen samfunnshus fra 22.april.
  • Forestillingene er forbeholdt innbyggere i kommunen og tar imot max 40 besøkende pr.visning.

Kryllingheimen

Kommunehuset

Kommunehusets servicetorg åpner mandag 19.04, og vil holde åpent mandag til fredag fra kl.09:00 – 14:00.

Vi ber om at besøkende benytter munnbind.

Servicetelefonen er åpen fra 09:00-14:00. Telefonnummeret er: 32 15 00 00.

Møter avklares med saksbehandler og avvikles digitalt.

Alle henvendelser til saksbehandlere gjøres på telefon eller epost. E-postadresse til kommunen er: krodsherad.kommune@krodsherad.kommune.no.

En oversikt over våre ansatte finner du her.