Lokale tiltak på nyåret

Vi vet lite om hva jula vil bringe, med mer trafikk og flere folk. Med bakgrunn i dette har kriseledelsen i møte 18. desember 2020, besluttet å videreføre følgende:

Kryllingheimen

• Det er lagt til rette for en besøksordning for pårørende til pasienter ved Kryllingheimen.
  • Dagsenter-aktivitet vil fortsatt ikke foregå.
  • Her finner du de nye besøksrutinene.

Samfunnshusutleie

• Det vil fortsatt ikke være mulig å leie Noresund samfunnshus og Krøderen samfunnshus for aktiviteter tiltenkt voksne over 20 år.
  • Det vil si at alle treninger og andre arrangementer utgår for voksne over 20 år.

Noresund Svømmehall

• Tilbud for barn i følge med voksne opprettholdes – max 16 pers (3-5 familier).
  • Tilbud for ungdom under 20 år opprettholdes – max 10 pers.
  • Tilbud for voksne/pensjonister utgår.

Kommunehuset

• Fysiske møter, kurs og reiser i kommunal/offentlig regi begrenses til et absolutt minimum.
  • Det er viktig at ingen møter opp på kommunehuset uten forhåndsavtale.
  • Møter med saksbehandlere gjennomføres fortrinnsvis digitalt.
  • Kommunehusets møterom er ikke tilgjengelig for utlån.
  • Servicetelefonen vil være åpen fra 09:00-14:00.
  • Døren til kommunehuset vil være åpen fra 09:00-14:00.

Tiltakene gjelder i første omgang fram til 15. januar 2020. Vi vil innen den tid få oversikt over smittestatus i etterkant av julefeiringa og vurdere en oppmykning av tiltakene.

Alle henvendelser til kommunen og saksbehandlere gjøres på telefon, epost, eller som digitalt møte. Telefonnummer til vårt servicetelefon er: 32 15 00 00. E-postadresse til kommunen er: krodsherad.kommune@krodsherad.kommune.no.

En oversikt over våre ansatte finner du her.