Dørene til kommunehuset åpner mandag 05.oktober 2020.

Kriseledelsen har i samråd med kommuneoverlegen bestemt at vi åpner dørene på kommunehuset fra og med mandag den 5. oktober 2020.

Vi anbefaler fortsatt at besøkende forhåndsavtaler møter med saksbehandlere. Ta kontakt, så kan vi møtes fysisk, på telefon eller på digitale flater.  

Kommunehuset og servicetelefonen holder inntil videre åpent mandag til fredag fra kl. 09.00 -14.00. 

Du når oss på tlf: 32 15 00 00.

Smitteverntiltak:

  • Alle besøkende må registrere seg med navn og telefonnummer ved ankomst kommunehuset.
  • Alle besøkende hentes ved servicetorget av saksbehandler og følges ut igjen etter møteslutt.
  • Alle besøkende skal benytte dispenser med antibac ved inngangen, ved ankomst og avreise.
  • Vi skal holde 1 meter avstand, ha god hånd – og hostehygiene når vi møtes.

 

Her finner du oversikt over ansatte og kontaktinformasjon.  

Ta kontakt med servicetorget dersom du ikke finner ansatte og/eller kontaktinformasjonen du søker, så skal vi oppdatere informasjonen og hjelpe deg med å finne frem. 

Epost kan også sendes til krodsherad.kommune@krodsherad.kommune.no

Følgende digitale løsninger kan benyttes når du skal sende brev til oss: 

·         eDialog - send sikker digital post til kommunen her   - Du kan lese mer om eDialog her 

·         Skjemaløsning - dersom det er utarbeidet skjema for tjenesten du søker. 

·         epost - Krødsherad.kommune@krodsherad.kommune.no  (Dokumenter som inneholder taushetsbelagte opplysninger skal ikke sendes via epost). 

·         SvarInn (for kommuner og andre virksomheter). 

Vi henter og distribuerer fysisk post daglig, så du kan legge igjen brevpost i postkassen utenfor hovedinngangen til kommunehuset, eller sende det til følgende adresse: 

Krødsherad kommune 

Ringnesveien 10 

3536 Noresund