Skoler og barnehager i Krødsherad kommune stenges med virkning fra kl.18:00 12.03.2020

Regjeringen og helsemyndighetene har i dag kl. 14.00 meddelt at de har vedtatt å stenge barnehager, skoler og utdanningsinstitusjoner. Dette gjelder fra klokken 18.00 torsdag 12. mars til og med torsdag 26. mars 2020 kl 24.00. Tiltakene kan bli forlenget.

Krødsherad kommune stenger skoler og barnehager med virkning fra torsdag 12. mars 2020, kl. 18.00.

Det vil bli tilrettelagt et omsorgstilbud for barn av foreldre som jobber innen helsevesenet og andre samfunnskritiske funksjoner. Dette gjelder for barnehagebarn og barn på småskoletrinnet. Nærmere informasjon om dette tilbudet kommer i ettermiddag/kveld.

Det innføres også en rekke andre tiltak for å begrense smittespredningen i kommunen. Mer informasjon om dette kommer fortløpende.

Her finner du oppdatert lokal og nasjonal informasjon om koronaviruset