Innspillsmøte for kommunestyre 28.01.2021 - foreløpige tegninger av ny samlet skole med beliggenhet på Noresund

Kommunestyret er invitert til innspillsmøte med presentasjon av foreløpige tegninger av ny samlet skole i Krødsherad med beliggenhet på Noresund, den 28.01.2021 kl.17:00-20:00. Møtet vil foregå på teams. De foreløpige tegningene vil bli lagt frem i møte.

Opptak fra møtet vil du finne her når dette er publisert.

Det er åpen deltagelse for alle som ønsker å lytte til diskusjonen. Du kan trykke på følgende lenke for å delta som tilhører: Click here to join the meeting

• I tillegg til innspillsmøte for kommunestyre, vil ungdomsrådet og KFAU bli invitert til tilsvarende møter.
  • På våre hjemmesider ligger det ute følgende; høring - endring av skolestruktur og stedsvalg, med høringsfrist 21.02.2021.

Du finner høringsbrevet her.