Alt om informasjonsdagen for og om Norefjell 23.02.2019 - møteplasser for fritidsinnbyggere

Lørdag hadde vi informasjons dag på Norefjell Ski og Spa. Dagen ble arrangert av Skisenteret, hotellet, destinasjons selskapet og kommunen. Bakgrunnen for informasjons dagen er at vi ønsker sterkt å finne gode møteplasser med våre fritids innbyggere og gjester. Fra kommunen var vi representert fra VA, byggesak, plan, næring og samfunnsutvikling.

Berte ku og Hanne Høne fra Veikåker gård gjorde stor suksess ute i sola, og viste fram litt av hva dere kan finne av opplevelser i bygda.

Av de som la igjen kontaktinformasjon har vi trukket ut følgende gavekort;

• Hege Bjelkarøy - Valgfri tur med tråkkemaskin en kveld/natt eller løypemaskin en dag. Norefjell Skisenter
• Kirsten Ruud Lien - Kurset «Veien til Golf». Norefjell Golfklubb
• Ingar Viken - Familie inngangsbillett, 2 v+2 b, Villa Fridheim
• Pål (eller Pat) Kinder -Pizza for inntil 5 personer. Pizzeria, Norefjell Ski og Spa
• Therese Scheen - Spabehandling 50 minutter. Norefjell Ski og Spa

- dere blir alle kontaktet på mail. Gratulerer!