Velkommen til Informasjonsdag for og om Norefjell 23.02.19

For deg som er hytteeier eller nysgjerrig på Norefjell:

Sving innom hotellet 23. februar og få nyttig informasjon om hva som skjer i på fjellet og i bygda!

Vi ønsker å etablere en relevant møteplass for hytteeiere, kommunen og lokale tilbydere av opplevelser, aktiviteter, produkter og tjenester.

Kom og gå når du vil…

Vi vet at de aller fleste helst vil være ute på ski og har derfor lagt opp til at man komme og gå som man vil – og at man kan velge å gjøre det før eller etter en skitur.

Kl 10 og kl 13 starter informasjon fra scenen, ca 60-70 minutter, og ellers kan man besøke ulike «stands» i mingle området mellom 10-14. Det er helt i orden å sitte ned å «bare» få med seg de delene fra scenen man er mest interessert i også.

Kan passe godt sammen med en pizzalunsj i Pizzeriaen enten før eller etter turen innom oss i konferansesalen.

Hotellet åpner Pizzeriaen kl 11 denne dagen.

Barn er selvsagt også velkommen og er vi skikkelig heldig så kommer Nore Rein innom på besøk i løpet av dagen.

Hvor?

Konferansesalen på Norefjell Ski og Spa. Enten du kommer du på langrenn eller alpint så er det enkelt å spenne av seg skiene på utsiden. Kjører du bil så kan du parkere langs veien og gå inn enten ved pizzeriaen eller fra lobby-etasjen.

Hvem er der?

Kommunen og mange næringsaktører og foreninger vil være til stede for å bli bedre kjent med deg. Vi er tilgjengelig for å slå av en prat og svare på spørsmål og det er også mange som har med seg sine produkter og forteller om sine tjenester. Her vil du møte alt fra lokalmat-produsenter, til aktivitetsopplevelser, byråkrater og Norefjell entusiaster!

Hva får jeg høre om fra scenen?

Nyheter, aktiviteter, opplevelser, serveringssteder, Norefjell som bærekraftig reisemål, kommunens visjon for fremtidens Norefjell

Hilsen hvem?

Krødsherad kommune og Norefjell Destinasjon har tatt initiativet til dagen, og sammen med blant annet Norefjell Ski og Spa og Norefjell Turforening samt mange flere vertskapsaktører rundt og på fjellet så håper vi å se deg på lørdag!