Ung i Krødsherad - "Kick off" 7. november 2017

En kveld der vi jobber sammen om utfordringer og drømmebildet.

Ungdomsrådet og det lokale Ungdata-teamet ønsker å invitere til en kveld der vi jobber sammen om utfordringer og drømmebildet. Ungdata gir oss informasjon – svarene må vi finne sammen.

Vår drøm er at politikere, ungdommen selv, foreldre og ulike instanser som jobber med ungdom kommer frem til gode tiltak for å sikre at Krødsherad er, og fortsatt blir et godt sted å bo. En real dugnad som gir oss noe til å fortsette det gode arbeidet i kommunen, og for å komme opp med spennende tiltak.

Vi ønsker å invitere til ”Kick off” på Noresund samfunnshus tirsdag 7. november kl 18.00 – 20.30

Magnus Weggesrud holder innlegg. Svarene fra bygdas ungdom presenteres, og vi jobber sammen om gode tiltak.

Ved å møte opp og bidra, blir du med i utrekning av flotte premier som heiskort og gavekort på pizza.

Vi håper du vil være med å bidra!!

For å kunne planlegge bevertning er det ønskelig med påmelding innen 2. november til
Epost: ellen.fremgaard@krodsherad.kommune.no    /      SMS: 92 87 70 09