Statsforvalteren på besøk i Krødsherad

Statsforvalteren er på oppfølgingsrunde med kommunene, og i dag var det Krødsherad kommune sin tur til å få besøk.

Ordfører Knut Martin Glesne melder om god stemning da statsforvalter Valgerd Svarstad Haugland, Ass. statsforvalter Ingvild Aleksandersen og direktør for samordningsstaben Tor H. Skomsvold gjestet Krødsherad onsdag ettermiddag.

- Vi hadde ett veldig godt og nyttig møte der vi var innom flere tjenesteområder, blant annet orienterte vi om regionale planer, utviklingen på Norefjell, status for skole og barnehage, samarbeidet vi har med andre kommuner, vann og avløp og reguleringsplan for noresundanlegget. Tilbakemeldingen fra statsforvalteren er at vi driver godt og har god økonomi, sier ordfører Knut Martin Glesne.