Nyansatte i Krødsherad kommune

Fra januar og frem til mai 2024 har vi fått mange flotte kollegaer på kommunelaget. Her kan du se hvem som er ansatt, hva de skal jobbe med og når de starter opp.

Vi ønsker alle nyansatte velkommen og gleder oss til å bli kjent med dere.

Administrasjonen

Driftsingeniør/prosjektleder: Bjørn Kristian Bråten

Bjørn Kristian Bråten - Klikk for stort bilde

Bjørn Kristian er ansatt som prosjektleder/ ingeniør for offentlig infrastruktur.  Han skal jobbe med gjennomføring av investeringsprosjekter knyttet til vei, vann, avløp og eiendom både for Krødsherad kommune og NVA

Jurist: Knut Brekka (oppstart 15.08.2024)

Profilbilde av Knut Brekka - Klikk for stort bilde

Knut Brekka er 31 år og kommer fra Krødsherad. Knut fullførte mastergraden sin i rettsvitenskap ved Universitetet i Bergen våren 2020. Parallelt med studiet var Brekka ansatt i rettsavdelingen hos Domstoladministrasjonen.

Knut har jobbet som advokatfullmektig i Homble Olsby advokatfirma AS og Homble Solheim advokatfirma AS.

Landbrukssjef: Mette Hågensen

Portrettbilde - Klikk for stort bilde

Nyansatt landbrukssjef med oppstart 15.04.2024.

Barnehage og skole

Rektor Krødsherad skole: Kari Skjenald

Portrett bilde av ny rektor Kari Skjenald - Klikk for stort bilde

Kari Skjenald begynte som ny rektor ved Krødsherad skole den 1.4.24. Hun er 52 år gammel, bosatt i Skotselv og har tidligere jobbet 20 år som lærer og 8 år som mellomleder i skolene i Øvre Eiker.

Virksomhetsleder (Styrer) Noresund barnehage: Elin Lesteberg

Profilbilde av Elin Lesteberg - Klikk for stort bilde

Elin er 49 år, hun er født og oppvokst i Krødsherad kommune. Elin har jobbet innenfor barnehage yrket i hele sitt arbeidsliv. Interesser er dyr og friluftsliv.

Pedagogisk leder Krøderen barnehage: Maren Rundtom.

Maren har vokst opp i Krødsherad, er 25 år og jobber som vikar i Krøderen barnehage fra januar-juli. Hun er akkurat ferdig med en bachelor i engelsk

Helse

Kommunepsykolog/SAPH-koordinator: Heidi Marie Gunnerød

Portrett bilde av Heidi Marie Gunnerød - Klikk for stort bilde

Heidi Marie er fra Vikersund og startet opp 1.april og er  ansatt i virksomhet forebyggende helse som kommunepsykolog i 50% stilling, kombinert med 50% stilling som koordinator for Samarbeidsarena psykisk helse (SAPH)

- Jeg har kontor på helsestasjonen og ønsker å være en tilgjengelig kommunepsykolog som er tett på det som skjer utenfor kontorveggene, samtidig som jeg ser verdien i å bidra i den videre utviklingen av tjenestetilbudet i Krødsherad kommune gjennom systemrettet arbeid.

Prosjektstilling TØRN-prosjekt: Filip Kronquist

Portrett bilde av Filip - Klikk for stort bilde

Prosjektleder på Tun Kryllingheimen - Filip Kronqvist, er 29 år og kommer fra Finland. Startet opp 18 mars og jobber som prosjektleder for Tørn-prosjektet på Tun Kryllingheimen. Formålet med prosjektet er å fremme riktig organisering og oppgavedeling i omsorgstjenesten, samtidig som man sikrer bedre bruk av personellressursene.

Vikarlege ved Noresund legekontor: Casper Tidemandsen

Profilbilde av Casper Tidemandsen - Klikk for stort bilde

Avdelingsleder Tun Kryllingheimen og TTF: Elisabeth Hval Flaten

Psykiatrisk sykepleier: Birgit Rautenberg (oppstart 12.august)