Noresund svømmehall åpner i uke 44 - med begrensede åpningstider

Noresund svømmehall åpner fra uke 44, med begrensede åpningstider.

Åpningstider

Onsdager

06:30 – 7:30 Voksne/Pensjonister Maks 10 pers

Torsdager

18:00 - 18:45 Barn i følge med voksne Maks 16 pers (3-5 familier)

19:30 - 20:30 Ungdom over 12 år Maks 10 pers

Kort fortalt

Nedenfor finner du våre smitteverntiltak og restriksjoner for Krødsherad sin svømmehall, endringer kan forekomme, derfor anbefaler vi å alltid sjekke nettsiden før ditt neste besøk.

Viktige forhåndsregler

• Kom frisk - Kom ikke til oss dersom du er syk eller har luftveissymptomer. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake når du er symptomfri.
  • Hold avstand - avstandsregelen på minst én meter må overholdes. Personer i samme husstand kan være tettere.
  • Vask hendene - du har ansvar for å følge gode rutiner for håndvask og personlig hygiene.

I garderober/dusj - du har selv ansvar for å overholde én meters- regelen. Velg ditt skap med omhu. Du skal alltid dusje naken og vaske deg med såpe.

Billetter og betalingsmåter

Det er forhåndspåmelding via servicetorget på tlf: 32150000 eller mail: krodsherad.kommune@krodsherad.kommune.no

- Billetten kan betales med vipps til 535918, kjøpet må da gjøres på forhånd, og vippskvitteringen er billetten inn i svømmehallen.

- Du kan også kjøpe klippekort - du vil da kunne motta faktura fra oss på kjøpet.

Husk å melde avbud om du ikke kommer, så andre får muligheten.

Takk for at du følger våre smittevernregler og restriksjoner.

Her finner du priser

Kontaktinfo