Ledige plasser ved Kulturskolen fra 01.09.2018

Kulturskolen i krødsherad  - skoleåret 2018-2019

Tilbudet gis til elevgruppa fra og med 5. trinn til og med 18 år. Opplæringen følger skoleåret. Det er undervisningsfri i skolens ferier.

All opplæring på gitar, piano, bass, slagverk og band foregår i musikkrommet på Krøderen skole mandager på ettermiddagstid. Lærer er Even Grimelid. Skoleåret 2018-2019 kan vi tilby følgende opplæring:

GITAR:

Akustisk og elektrisk. Gis som individuell opplæring 30 minutter pr. uke. Kulturskolen har noen opplæringsgitarer til utlån.

BASSGITAR:

Gis som individuell opplæring 30 minutter pr. uke.

PIANO:

Grunnleggende opplæring. Gis som individuell opplæring 30 minutter pr. uke.

SLAGVERK:

Grunnleggende opplæring. Gis som individuell opplæring 30 minutter pr. uke.

BAND:

Gis som opplæring i gruppe 60 – 80 minutter pr. uke. Fordrer påmelding fra minimum tre interesserte, og med en viss fordeling på instrumenter.

SANG:

Kulturskolen i Krødsherad får kjøpe opplæringstilbud i sang fra kulturskolen i Modum dersom de har ledig kapasitet. Denne opplæringen foregår i Vikersund.

Påmelding på søknadskjema som finnes på kommunens hjemmeside til

postmottak @krodsherad.kommune.no

Vedtekter og priser for tilbudet finner du her.