Krødsherad frivilligsentral og Krødsherad kommune har signert samarbeidsavtale 22.01.22

Styret Krødsherad Frivilligsentral: Anne Marit Tangen, Cecilie Hurlen (dagligleder Krødsherad Frivilligsentral), Marius Jokerud, Solveig Sæta og Nils Olav Rislå Den 22 februar 2022 vil stå som en viktig dato for Krødsherad Frivilligsentral, samarbeidsavtalen med kommunen ble signert med hele styret tilstede.

Med både vedtekter, samarbeidsavtale og (midlertidig) lokaler i boks kan styre jobbe videre med handlingsplanen for 2022 opp mot stiftelsesmøte 20 april. Frivilligsentralen inviterer alle lag og foreninger i bygda og andre interesserte til møte. Nærmere informasjon om møte vil komme. Følg med på nettsiden til Krødsherad Frivilligsentral og sentralens facebookside.

Styret jobber med å få etablert et hyggelig møteplass i lokalene til tidligere turistkontoret på Noresund.

Er du engasjert i et lag eller forening i bygda eller har lyst til å engasjere deg i hvordan Frivillighetenshus skal se ut, hører vi gjerne fra deg.