Kommunestyrets avslutning med utdeling av erkjentlighetsgaver

Kommunestyret har hatt sitt avsluttende møte før sommeren. Rådmannen presenterte blant annet budsjett planene for 2019, fremdriften i investeringsprosjektene og noen spenstige fremtidsutsikter for kommunen.

Etter møtet gikk turen til Herskaplige Ringnes gård for avslutningslunsj. Vertskapet på gården leverte, og vi fikk også høre litt om driften og fremtidsplanene for stedet.

Ordføreren stod for utdeling av erkjentlighetsgaver til ansatte med 25 - og 40 års tro tjeneste i kommunen.

Inger Bråten, Berit Nyhus, Mari Varild, Gunhild Kathrine Kleven fikk overrakt gullklokke og blomster for 25-års tjeneste.
Anne Kristin Jokerud fikk overrakt gavekort og blomster for 40-års tjeneste.

Vel fortjent.

Etter gårdsbesøket, reiste følget videre på bedriftsbesøk til Holtet Pukk og betong på Slettemoen.