IVARETATT? - En undersøkelse for deg som er pårørende

IVARETATT? er en pårørendeundersøkelse om hvordan du som pårørende opplever å bli ivaretatt i Krødsherad kommune.

Alle over 18 år som er pårørende til noen som mottar kommunale helse- og omsorgstjenester kan svare på undersøkelsen. Undersøkelsen er for både nærmeste pårørende og andre pårørende. Du kan være i familiær relasjon, og du kan også svare om du har en annen relasjon, for eksempel om du er en venn eller nabo.

I undersøkelsen vil du få spørsmål om hvordan du som pårørende opplever å bli inkludert og ivaretatt av helse- og omsorgstjenestene i den kommunen tjenestemottaker bor i. Alle spørsmål er avkrysningsspørsmål.

Kommunen kan bruke resultatene fra undersøkelsen til å få større innsikt i hvordan pårørende opplever seg ivaretatt av kommunens tjenesteytere. Vi ønsker tilbakemeldinger slik at vi kan bli best mulig på å ivareta innbyggerne våre!

Ønsker du å gi en tilbakemelding?

Svar på spørreskjemaet på pårørendeundersøkelsen.no

Illustrasjonsbilde - Klikk for stort bilde