Informasjonsmøte om ny skole i Krødsherad den 01.12.2021 på Krøderen samfunnshus

Har du lyst til å vite mer om det planlagte skoleanlegget på Noresund? Onsdag 1. desember fra kl. 18.00 får du denne muligheten ved å møte opp på samfunnshuset på Krøderen. Det vil bli orientert om tegninger, løsninger, kostnadsposter og videre prosess, og  det vil ikke minst bli mulighet til å stille spørsmål. Kommunedirektøren stiller på møtet sammen med sin prosjektgruppe.

Pr nå ser det dessverre ut til at covid-19 vil påvirke samfunnet og livene våre en stund til, og smitteforekomsten i regionen er økende. Det må tas forbehold om det er forsvarlig å gjennomføre arrangementet, og dette vil bli vurdert i lys av smittesituasjonen. Vi setter ut stoler med god avstand i mellom, og så tar du med deg din egen kaffe hvis du skulle ønske deg noe sånn.

Vel møtt!!

Møtet streames og du kan se det live her

På grunn av smittesituasjonen vil det bli satt ut stoler med en meters mellomrom til kveldens møte. Håndsprit og munnbind vil være tilgjengelig ved inngangsdøra. Dørene åpner kl. 17.30. Vi håper det vil være plass til alle som ønsker å være tilstede på møtet, samtidig forutsettes det at nødvendig smittevern kan overholdes. Lokalet er pr nå ikke ferdigrigget, men det antas at det vil være plass til et sted mellom 80 og 110 personer.

Her kan du se opptak fra møtet: