Informasjon om muligheter for testing lørdag 02.01.2020

Kriseledelsen har i samråd med kommunelegen bestemt at det vil bli satt opp tid for testing  for innbyggere i Krødsherad på Noresund legekontor, lørdag den 2.januar kl.10:00. Dette gjelder for innbyggere med symptomer på Covid-19, og også de innbyggerne som har behov der det foreligger krav om negativ test i forbindelse med sykehusinnleggelser, andre timeavtaler innen helsevesenet, eller for utreies fra Norge.

Det er viktig at alle som har behov for å teste seg ringer for å avtale tid på tlf: 92877009. Telefonen er åpen for timebestilling i tidsrommet: fredag 01.01 kl.10:00 -12:00 og lørdag 02.01 kl. 08:00 – 09:45.

Vi ber om at alle fritidsinnbyggere og besøkende som får symptomer på Covid-19 under oppholdet, reiser hjem for testing, det bes videre om at man holder seg i hjemkommunen frem til testsvar foreligger. Vi ønsker alle hjertelig velkommen tilbake til Krødsherad med negativ test i bagasjen.

Vi ønsker alle en trygg og smittefri nyttårshelg i Krødsherad.