Informasjon i forbindelse med oransje farevarsel for svært mye is mandag 22.januar

Meteorologisk institutt (MET) har utstedt oransje farevarsel for svært mye is for Oslo, Akershus, Buskerud og Østfold. Faren øker mandag 22. januar, klokken 00:00 og faren minker mandag 22. januar, klokken 16:00.

Det er ventet mildvær og regn på snø- og islagt vei. Dette ventes å gi svært store utfordringer for fremkommelighet. Vurder om du må reise. Følg råd og sjekk status fra transportaktører. Transporttjenester kan bli påvirket. Hvis du har anledning så anbefales det å ha hjemmekontor på mandag.

Oppdatert informasjon kan leses på :  Værvarsling | Varsom.no

Krødsherad kommune mandag 22 januar:

• Krødsherad skole vil være stengt på mandag (busser er innstilt i hele Buskerud). Foreldre er allerede informert gjennom transponder.
  • Barnehagene er åpne som normalt.
  • Hjemmetjenesten går som normalt.
  • Teknisk vakt går som normalt.
  • Kommunens tjenestetorg vil ikke være fysisk betjent på mandag. Henvendelser til tjenestetorget vil bli besvart pr telefon og epost.

Telefon : 32 15 00 00

Epost: post@krodsherad.kommune.no