Formannskapet møtes 22.11.2021 kl. 17:00

Formannskapet supplert med tillitsvalgte og verneombud ved skolene + leder av
ungdomsrådet er invitert til kommunestyresalen 22.11.2021 kl. 17:00 for å få innsikt i tilbudene nytt skoleanlegg på Noresund.

Kommunedirektøren anbefaler at møtet lukkes for offentlighet med bakgrunn i en antatt interesse hos formannskapets medlemmer om å få kjennskap til forskjellige deler av anbudene. Om det velges å holde møtet åpent vil det kun være totalsummen i anbudene som kan presenteres. Dette på bakgrunn av reglene som gjelder for offentlige anskaffelser og denne typen konkurranser.

Vi velger å legge ut teamslenke så man kan følge møte via teams, det er ikke sikkert lyden er helt optimal -  møtet lukkes dersom formannskapet vedtar dette - Klikk her for å delta i møtet

Du finner sakspapirene her

Det blir tatt opptak fra møtet som legges ut på nettsiden vår i etterkant - du finner opptak fra møtet her