Bizzy kveld 14.februar kl. 18.00

Hva ønsker du skal skje videre i bygda vår, og hva tenker du kan være gode arrangementer og møteplasser for ungdom?

I november ga mange innspill til hva de ønsker for ungdom i Krødsherad. Nå vil vi inviterer deg til et drodlemøte onsdag 14. februar kl. 18.00, sammen med andre ungdommer på kommunehuset i Sigdal for å drodle videre på arrangementer og møteplasser vi kan samarbeide om.

Vi serverer pizza og brus, og møtet varer til ca. 21.00.

Det settes opp buss fra Krødsherad kommunehus kl. 17.30 med retur etter møte.

Håper du kan komme!!

Meld deg på til:

Hilde Teksle Gundersen på  Mob:97533064eller på melding på FB. (Sigdal)

Kari Anita Brendskag på Mobil:  91176850 (Krødsherad)

På møte får vi besøk av Hilde Eriksen fra Buskerud Fylkeskommune som skal snakke litt om Buskerud fylkeskommune innfører en ordning med eventapp for ungdom, med lansering i uke 8 2018. Ordningen skal innebære å gjøre kulturopplevelser (konserter, kino osv.) mer tilgjengelige for ungdom i hele fylket.

Ungdom bosatt i Buskerud i alderen 13-21 år skal få kjennskap til et bredt kulturtilbud, og benytte seg av dette til en akseptabel pris. Formålet er å øke ungdommens bruk av lokale og regionale kulturtilbud, og også stimulere til flere og mer varierte tilbud tilpasset aldersgruppen.

Hilsen Hilde og Kari Anita