Ny samarbeidsavtale mellom Krødsherad Næringsforening og Krødsherad kommune
Krødsherad kommune og Krødsherad Næringsforening styrker samarbeidet med en ny avtale for perioden 2027–2029.
Ordfører Andreas Kagiavas Torp og Styreleder i Krødsherad Næringsforening Guro GulsvikAvtalen, som ble inngått 22. juni, skal bidra til god dialog og et tettere samarbeid mellom partene, og legge til rette for økt næringsutvikling, lokal verdiskaping og samfunnsutvikling i kommunen. Som en del av satsingen har kommunestyret vedtatt et årlig driftstilskudd på 200 000 kroner til næringsforeningen. Dette gir forutsigbarhet og gode rammer for videre arbeid.
Avtalen markerer et tydelig felles løft for å utvikle Krødsherad som en attraktiv kommune – både for næringsliv og innbyggere.
Publisert 23.06.2026 15.11
Sist endret 23.06.2026 15.13