Mulighetsstudie Krøderen - Andre innspillsmøte

Det nærmer seg møte nummer to i rekken av innspillsmøter i forbindelse med arbeidet med ny mulighetsstudie for tettstedet Krøderen i Krødsherad kommune.

Sett av tirsdag 1. november klokken 18:00 i Samfunnshuset på Krøderen

Vi har fått veldig mye å arbeide med, og det er kan med sikkerhet sies at vi har funnet «mye gull». Kreativitet, utfoldelse, men også evnen til å prioritere preget forrige møte. Rådgiverne fra DRMA har oppsummere arbeidet så langt, og vil presentere det for oss alle i forbindelse med det annonserte folkemøtet på Krøderen samfunnshus den 1. november klokken 18:00 til 20:00.

Oppsummeringen publiserer vi sammen med annet underlag, på kommunens hjemmeside i forkant av arrangementet.

Vi håper du kan sette av tiden sammen med oss, og vi ville satt stor pris på om du hjalp oss å spre både invitasjonen og annen informasjon.

Snaut 100 mennesker møttes til det første folkemøtet. Vi håper at Samfunnshuset er fylt til bredden den 1. november!

Alle er velkomne, men vi ville satt pris på å høre fra deg på forhånd. Det hjelper oss til å planlegge og være forberedt, og det hjelper deg til å følge med på ev. endringer, og ikke minst følge prosessen videre.

Meld deg gjerne på via facebookarrangementet vårt her

PROGRAM:

18:00: Introduksjon v/Krødsherad kommune og Krøderen Vel

18:05: Presentasjon av mulighetsstudien v/DRMA

18:45: Verksted: Gi tilbakemelding på mulighetsstudien v/DRMA

19:00: Verksted: Innspill til/arbeid med møteplasser v/DRMA

19:45: Oppsummering og avslutning v/DRMA, kommunen og velforeningen

20:00: Takk for i dag og vel hjem!