Folkemøte og informasjon om MOT i Krødsherad

Velkommen til folkemøte og informasjon om MOT i Krødsherad 7. mars kl. 18.00 Sted: Krøderen skole

HVA KAN MOT BETY FOR IDENTITETEN TIL- OG DET KULTURELLE RAMMEVERKET RUNDT KRØDSHERAD-SAMFUNNET?

Vi ønsker å løfte verdigrunnlaget til MOT og jobbe med disse både i lokalsamfunnet og i skolen i Krødsherad. Vi ønsker alle velkommen til et informasjonsmøte om MOT. Hva er MOT, hvordan kan man bruke MOT og hvorfor skal vi ha MOT.

Foredragsholder er Monica Gravdal: Hun er regionleder for MOT øst. Hun har tidligere jobbet som miljøterapeut i skolen i 10 år, og har mastergrad i spesialpedagogikk. Hun har blant annet stort engasjement for at hele samfunnet kan bidra til å hindre utenforskap, og tenker at MOT kan være en viktig bidragsyter i dette arbeidet.

Vi serverer kaffe og enkel gjærbakst.
Velkommen!

Hilsen Krødsherad kommune